Myślę, że 285/75/16 to niekoniecznie na nasze asfaltowe koleiny. W teren, jako ostre MT może być fajnie.Maryś napisał(a):No na 33x12 wygląda super jak zjade obecne oponki to chyba zapodam 285/75/16
LUCYFER napisał(a):Panowie, a bez podnoszenia budy w oryginale wejdą 235x85x16?
piotr R napisał(a):Myślę, że 285/75/16 to niekoniecznie na nasze asfaltowe koleiny. W teren, jako ostre MT może być fajnie.Maryś napisał(a):No na 33x12 wygląda super jak zjade obecne oponki to chyba zapodam 285/75/16
pocieszny napisał(a):wejść wejdą tylko po co
przemia napisał(a):Konkretne informacje. Założyłem do Montka opony 305/70/16 na oryginalnych felgach. Tył obciera tylko przy maksymalnym wykrzyżu(od momentu wymontowania stabilizatora) na dłuższych niż fabryczne amortyzatorach. Objechałem 3400km po Rumunii i daje radę. Mam tylko 2" liftu na podkładkach gumowych nad tylnymi sprężynami i i kręcony przód. Zastanawiam się czy nie weszły by 35x12" gdybym zrobił 2" bodylift.
blublu1 napisał(a):Przemek , bój się boga z tymi rozmiarami
przemia napisał(a):Konkretne informacje. Założyłem do Montka opony 305/70/16 na oryginalnych felgach. Tył obciera tylko przy maksymalnym wykrzyżu(od momentu wymontowania stabilizatora) na dłuższych niż fabryczne amortyzatorach. Objechałem 3400km po Rumunii i daje radę. Mam tylko 2" liftu na podkładkach gumowych nad tylnymi sprężynami i i kręcony przód. Zastanawiam się czy nie weszły by 35x12" gdybym zrobił 2" bodylift.
przemia napisał(a):
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości