problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 09 maja 2013, 22:16

nawiązując do tematu mam cały czas problem z jednym cylindrem nie pali na nim
wszystko było ok silnik po kapitalnym remoncie 13,5 bara kom na tłoku
i na 6 tłoku nie pali krew mnie za lewa trzy zestawy cewek z modułami i to samo
po rozmowie tel z kol pocieszonym podejrzewamy rozrząd przestawiony od strzału
lub wtrysk leje paliwo albo zawór nie otwiera się ,szukając w sieci wtrysków
znalazłem firmę co ma wtryski na sprzedasz
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=655753
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat=43524
morze się komuś przyda 180 zł za wtrysk nie jest cena wygórowana
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez 8P8C » 09 maja 2013, 22:48

Cos tu jest nie tak z tymi wtryskami..... do3,2 i 3,5 DOHC sa inne niz do 3,2 SOHC ..a oni pisza ze to to samo...

Wg katalogu Delphi do 3,2 pasuja takie:
http://allegro.pl/wtryskiwacz-wtryski-a ... 27518.html

zreszta porownaj ich wyglad...

Pzdr
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 09 maja 2013, 22:55

jak mówiąc co kilka głów nie jedna zawsze kość coś doradzi pomorze rozwiązać problem
a to jest ważne zęby nasze bryki śmigały a nie stały na kanale itp a mnie doprowadza do szału
mam ochotę wziąć butelkę z benzyną i podpalić w diabły i kupić Patrola proste i śmiga
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez 8P8C » 09 maja 2013, 23:28

Szkoda benzyny...kazda bryka jakis czas musi postac w warsztacie..:P
Patrole tez sie psuja.... znam goscia ktoremu pekl tlok gdzies w gorach miedzy Austria a Włochami....
Pzdr

PS.. mnie tez sie zdarzylo ze po wymianie UPG 5 cylinder rzucil palenie..
Winna byla zlaczka od wtryskiwacza.. niedocisnieta , spadla po tygodniu
A zeby sie do niej dostac i tak musialem zrzucic kolektor:)
Ostatnio edytowano 10 maja 2013, 09:13 przez 8P8C, łącznie edytowano 1 raz
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez danti » 09 maja 2013, 23:58

szutam napisał(a):mam ochotę wziąć butelkę z benzyną i podpalić w diabły i kupić Patrola proste i śmiga


Szkoda auta, dzwoń, wezmę i Cię uwolnię od niego ;)
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez pocieszny » 10 maja 2013, 08:43

chcesz w końcu przesiąść się z traktora na dobre auto?? :)21 :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez prędki 12 » 10 maja 2013, 08:52

witam mam ten sam problem z 3.2 do 3000 obrotów szarpie strzela prycha sam niewie com ma robić a od 3000 obrotów zapitala jak wściekły ale ton nie tędy droga i tak samo myślę porąbać siekierą i patrola kupić.czytam twój post i mogę się podzielić swoimi rzeczami co zrobiłem zadzwoń do mnie 503 618 290.morze ci w czymś podpowiem.
prędki 12
 
Posty: 54
Dołączył(a): 27 mar 2012, 21:23

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez danti » 10 maja 2013, 10:44

pocieszny napisał(a):chcesz w końcu przesiąść się z traktora na dobre auto?? :)21 :)2


Przyda mi się drugie ;)
Adrenaline rush!
Honda Shadow VT 1100

Był...
Opel Monterey LTD 3.1TD
http://www.roztocze4x4.pl
Facebook
Avatar użytkownika
danti
 
Posty: 1867
Dołączył(a): 10 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: Zamość

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez mfw » 10 maja 2013, 12:07

Kontynuując słynną batalie Ropa vs Etylina:

Traktory przynajmniej nie mają problemów z zapłonem :P
ISUZU Trooper 3.1 RS, LSD, EGR, ABS, Safari Snorkel, BodyLift +1", BFG AT 31"
http://driiive.com/ub/2111/img
Avatar użytkownika
mfw
 
Posty: 178
Dołączył(a): 01 lip 2011, 14:06
Lokalizacja: KRK / WAW

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez pocieszny » 10 maja 2013, 14:22

pogadamy w zimie :)21 :)2
poza tym ja nie mam problemów z zapłonem :)21
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez mfw » 10 maja 2013, 14:43

pocieszny napisał(a):pogadamy w zimie :)21 :)2

No to jesteśmy ustawieni :)2 :P
ISUZU Trooper 3.1 RS, LSD, EGR, ABS, Safari Snorkel, BodyLift +1", BFG AT 31"
http://driiive.com/ub/2111/img
Avatar użytkownika
mfw
 
Posty: 178
Dołączył(a): 01 lip 2011, 14:06
Lokalizacja: KRK / WAW

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 10 maja 2013, 17:07

A z drugiej strony mam sentyment do niego myślę ze usterka się znajdzie
tak jak człowiek choruje to samu tu coś go boli wyleczy się to z pomocą kolegów
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 11 maja 2013, 15:33

Ta... 8-)
szutam napisał(a):A z drugiej strony mam sentyment do niego myślę ze usterka się znajdzie
tak jak człowiek choruje to samu tu coś go boli wyleczy się to z pomocą kolegów

Nie będę tu opisywał mojego problemu, ale było kiepsko i też myślałem o sprzedaży :? Dzisiaj jeżdżę i banan z pyska mi nie schodzi, są nowe problemy ale wiem że to chwilowe a miłość do "hrabiego Montiego" kwitnie :lol:
To są zajebiste wózki!
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 11 maja 2013, 19:46

masz rajcie co za auto by było bez wad sama radość ze można po grzebać przy nim
dziś rozebrałem przodek chciałem sprawdzić czy pasek na rozrządzie nie przeskoczył i wsio ok
punkty zgadzają się wszędzie ale doszłem do czegoś takiego odkręcajc korek na rozgrzanym silniku
pojawiło się takie coś piana w układzie chłodzenia wynika ze problem rozwikłany
padła uszczelka pod głowicą
wkuriło mnie to 4 tygodnie po remoncie i coś takiego wsio na spokojnie docieranie silnika a tu masz
padło
Załączniki
IMAG0079.jpg
IMAG0079.jpg (74.82 KiB) Przeglądane 13507 razy
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 11 maja 2013, 22:15

Ta... 8-)
Chuj nie uszczelka, albo chuj nie dokręcenie śrub głowicy :evil:
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 11 maja 2013, 22:45

masz racje tak jest jak oddaje się auto do mechanika jak czasu się nie ma nie dopilnuje się
pewnych spraw a ja sobie włosy z głowy wyrywałem co za chuj wodę nęci i w depresję wpadam
a to zajebiste maszyny a tu masz i znowu szlif głowicy itp ,krew mnie zalewa szukanie problemu
z modułem a tu uszczelka
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 11 maja 2013, 23:00

Ta... 8-)
Niestety, nie lubię głosić teorii spiskowych dziejów świata, ale prawda jest taka, że części zamienne dzisiaj w chuj drogie i wtedy dobre, lub tanie, w miarę, ale nic nie warte. A z mechanikami też do dupy, dzisiaj lakiernicy zajmują się mechaniką, mechanicy blacharką a ich pomocnicy lakierują samochody. Gdzie fachowcy z dawnych lat? Znam kilku i przez to, że robią tylko to, co potrafią najlepiej, wiedzie im się bardzo dobrze, bo mają stałych klientów. A to dzięki szacunkowi do własnej roboty i do klienta, dzięki któremu żyją. Nie są tani, bo jak zrobią, to klient szybko nie wróci do nich a to ze względu na jakość wykonanej roboty, po prostu wszystko działa :)2
Teraz od groma tych co robią wszystko, typu "strzyże, goli i pierdoli, krawaty wiąże usuwa ciąże" i to za grosze, a potem fura nie jeździ, bo paparach śruby nie dokręcił albo inna skucha. Ciężkie czasy nadeszły, świat ściemą stoi i cwaniactwem.
Ot żółć się ze mnie wylała :?
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 11 maja 2013, 23:10

masz racie święte słowa ten co potrafi wszystko zrobić to znaczy ze nic nie umie albo na szybko składa
bo terminy gonią tak było u mnie miał termin na wykonanie roboty chciał kaes miał ,a dziś do niego zajechałem
zjebałem jak psa od tych huji itp nerwy mi puściły w huj kasy poszło w remont itp a teraz wole zapłacić więcej
i mieć gwarancje ze wsio ,a człowiek się uczy na błędach przestroga dla kolegów
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 11 maja 2013, 23:13

mam pytanie muszę od nowa robić szlif głowicy cztery tygodnie po remoncie i po szlifie
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 11 maja 2013, 23:32

Ta... 8-)
szutam napisał(a):mam pytanie muszę od nowa robić szlif głowicy cztery tygodnie po remoncie i po szlifie

W mojej ocenie, jeżeli nie będzie śladów na głowicy lub bloku, to nie musisz, nie przegrzałeś jej wiec nie ma potrzeby. Kiedyś tak miałem w głowicy od BMW 6 cylindrów w rzędzie, miałem przeciek na uszczelce i wymieniłem bez szlifu. Był ciemny ślad w miejscu nieszczelności, po przetarciu papierem 600, nowa uszczelka i wszystko było git. Ale to musi ocenić mechanior. Powodzonka i daj znać jak poszło. :)2
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez 8P8C » 12 maja 2013, 09:36

Trafiles na super mechaniora... U mnie UPG wytrzymala 4 miesiące... ale robilem to sam, poraz pierwszy w tym samochodzie..:):)
Faktem jest ze dokrecenie glowicy w 6VD1 to trudna sprawa... mamy aluminiowy blok i dosc niski moment dorecania... 64 NM
Przy drugim razie odczekalem sobie ok godzinki i poprawilem dokrecenie na 70 NM, a po przejechaniu 1000 km sprawdzilem dokrecenie:)
Jak na razie nie ma problemow...
Podejrzewam ze malo ktory mechanior bedzie chcial sprawdzac dokrecenie srub... zwlaszcza w tym silnku :):)
Nie wiem czy nie warto by sprawdzic glowicy na szczelnosc...
Wymieniales sruby glowicyc na nowe??

PZDR..
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 12 maja 2013, 09:56

śruby były stare w dobrym stanie niby nie widziałem ich
z początku bez termostatu śmigałem jakieś dwa tygodnie później wstawiłem termostat
wsio było ok nie gotowało wody itp
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 12 maja 2013, 10:14

Ta... 8-)
8P8C napisał(a):Trafiles na super mechaniora... U mnie UPG wytrzymala 4 miesiące... ale robilem to sam, poraz pierwszy w tym samochodzie..:):)
Faktem jest ze dokrecenie glowicy w 6VD1 to trudna sprawa... mamy aluminiowy blok i dosc niski moment dorecania... 64 NM
Przy drugim razie odczekalem sobie ok godzinki i poprawilem dokrecenie na 70 NM, a po przejechaniu 1000 km sprawdzilem dokrecenie:)
Jak na razie nie ma problemow...
Podejrzewam ze malo ktory mechanior bedzie chcial sprawdzac dokrecenie srub... zwlaszcza w tym silnku :):)
PZDR..


To jest właśnie to, o czym mówiłem/pisałem wcześniej. Który dzisiejszy mechanik zaprosi Cię na dokręcenie głowicy?..., pytanie retoryczne. No może ten, z tych nielicznych, wymierających fascynatów własnej roboty. 8P8C pogratulować dobrej roboty, tak właśnie powinno się to robić. Dziś uszczelka, silikon i: -"następny proszę!". Fuck! :evil:
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 12 maja 2013, 10:21

Ta... 8-)
szutam napisał(a):śruby były stare w dobrym stanie niby nie widziałem ich
z początku bez termostatu śmigałem jakieś dwa tygodnie później wstawiłem termostat
wsio było ok nie gotowało wody itp

Miejmy nadzieję, że to tylko uszczelka. Po zdjęciu głowicy sprawdź śruby dokładnie, podokręcaj itd. Będzie spoko :)2
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez szutam » 13 kwi 2014, 09:26

a tak wracając do tematu wziolem sie za wymianę uszczelki zdiolem pokrywę zaworów
zabrałem sie za odkręcanie walka rozrządu a tu niespodzianka wałek pękł na pól jedno buło wiadomo czemu nie palil na wszystkie cylindry
zdiolem głowicę dałem do sprawdzenia a tam mokro pękniecie cóż miałem drugi komplet głowic założyłem odpaliłem
auto odżyło teraz śmiga jak nówka
szutam
 
Posty: 221
Dołączył(a): 18 gru 2011, 21:58

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 108 gości