szutam napisał(a):mam ochotę wziąć butelkę z benzyną i podpalić w diabły i kupić Patrola proste i śmiga
pocieszny napisał(a):chcesz w końcu przesiąść się z traktora na dobre auto??
pocieszny napisał(a):pogadamy w zimie
szutam napisał(a):A z drugiej strony mam sentyment do niego myślę ze usterka się znajdzie
tak jak człowiek choruje to samu tu coś go boli wyleczy się to z pomocą kolegów
szutam napisał(a):mam pytanie muszę od nowa robić szlif głowicy cztery tygodnie po remoncie i po szlifie
8P8C napisał(a):Trafiles na super mechaniora... U mnie UPG wytrzymala 4 miesiące... ale robilem to sam, poraz pierwszy w tym samochodzie..:)
Faktem jest ze dokrecenie glowicy w 6VD1 to trudna sprawa... mamy aluminiowy blok i dosc niski moment dorecania... 64 NM
Przy drugim razie odczekalem sobie ok godzinki i poprawilem dokrecenie na 70 NM, a po przejechaniu 1000 km sprawdzilem dokrecenie:)
Jak na razie nie ma problemow...
Podejrzewam ze malo ktory mechanior bedzie chcial sprawdzac dokrecenie srub... zwlaszcza w tym silnku :)
PZDR..
szutam napisał(a):śruby były stare w dobrym stanie niby nie widziałem ich
z początku bez termostatu śmigałem jakieś dwa tygodnie później wstawiłem termostat
wsio było ok nie gotowało wody itp
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości