Stefan napisał(a):zdążyłem założyć alarm z pilotem
Sam zakładałeś? Jeśli tak, to ciekawy jestem w jakich miejscach się podpiąłeś. Standard to okolice skrzynki bezpieczników, ale w przypadku wszelkich zabezpieczeń najlepiej unikać standardów

Jeśli mógłbyś podzielić się jakimiś ściśle tajnymi informacjami na ten temat, to daj znać na priv'a.
Stefan napisał(a):przekręcę go dalej (w stronę zamykania), to domykają się otwarte szyby. Może tu jest podobnie i być może ta sama funkcja uzbrajałaby ten Anti Theft
To jest tzw. "funkcja komfort" wymagająca oddzielnego modułu, którego fabrycznie nie było w Montkach z tych lat. Przydałoby się coś do domykania szyb, bo zamykanie ich przed zgaszeniem silnika jest bardzo kłopotliwe. Po wyłączeniu zapłonu szyby oczywiście nie działają. Problem można rozwiązać na dwa sposoby:
1. Włącznik, służący do zwarcia istniejącego przekaźnika zasilającego obwód elektrycznych szyb. Najlepiej niech świeci na czerwono po włączeniu, żeby nie zapominać go wyłączyć gdy wychodzimy z samochodu. Przydatna rzecz, gdy np. zostawiamy w aucie pasażera aby wyskoczyć w jakiejś sprawie, a nie chcemy zostawiać kluczyka w stacyjce i w dodatku włączonego zapłonu :-/
2. Moduł domykania szyb, który można wyzwalać albo automatycznie po zamknięciu centralnego, albo po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka w pozycji "zamknij", albo - co uważam za najlepsze rozwiązanie - wykorzystanie dodatkowego kanału transmisji autoalarmu i domykanie szyb "na życzenie" z pilota

W przypadku Monterey'a, tego rozwiązania nie da się wdrożyć bez ściągania tapicerki wszystkich drzwi, aby wpiąć się bezpośrednio w obwód każdego silniczka. Fabryczne rozwiązanie sterowania niestety uniemożliwia wykonanie połączeń w wygodniejszych miejscach (standardowo jest to wiązka wyprowadzona z drzwi kierowcy).