pafel napisał(a):Jak kupowałem motka to jeden miał jakiś fabryczny imobilizer. Gościu mówił żeby nie przekręcać kluczyka w drzwiach za daleko bo się coś tam włączy. Niestety go nie kupiłem i nie wiem dokładnie o co tam chodziło. Ale kluczyk był taki zwykły cienki...
serg napisał(a):OC zrobilem w Hestii, tez nie chcieli zrobic AC, ktore bez problemu wykupilem w Warcie.
Stefan napisał(a):zdążyłem założyć alarm z pilotem
Stefan napisał(a):przekręcę go dalej (w stronę zamykania), to domykają się otwarte szyby. Może tu jest podobnie i być może ta sama funkcja uzbrajałaby ten Anti Theft
gumirek napisał(a):Stefan napisał(a):zdążyłem założyć alarm z pilotem
Sam zakładałeś? Jeśli tak, to ciekawy jestem w jakich miejscach się podpiąłeś.
A przy okazji - macie jakiś patent na "rozruszanie" szyb? U mnie tylne trochę ciężko się zamykają. Czymś nasmarować prowadnice?
I jeszcze jedno - jak odpalić wycieraczki na reflektorach? Albo mam zepsute, albo jest jakiś tajny sposób . Może ich działanie jest powiązanie z jakąś inna funkcją?
hassan napisał(a):wycieraki na lampach odpala się przyciskiem (ikonka reflektora + fontanna)
gumirek napisał(a):Jeśli chodzi o ten przycisk do szyb, zamierzam za jego pomocą rozwiązać również inne bolączki. Byłby to taki "fix-button", który umożliwiałby jeszcze wysuwanie anteny przy wyłączonej stacyjce oraz słuchania radia, a może jeszcze powodował zasilanie gniazda zapalniczki (które teraz też działa tylko z kluczykiem). (...)
gumirek napisał(a):Wiem tylko, że w ten podnośnik zbudowany jest na sztywnych dźwigniach, dlatego do nasmarowania należy zakwalifikować przekładnię, prowadnicę, może jakiś przegub.
Piecia napisał(a):Czasmi w czasie jazdy włącza mi się na tablicy po środku napis żółty ANTI LOCK, co to do groma?
Stefan napisał(a):I takie modułu są do kupienia, jednak powtrzymuje mnie perspektywa "prucia" instalacji, szukania odpowiednich kabli
Nahen/thor_ napisał(a):Kontrolka jest na desce rozdzielczej zaraz od strony drzwi nad przełącznikiem wycieraczek reflektorów, regulacji jasnosci tablicy rozdzielczej i regulacji położenia reflektorów. To kontrolka od systemu alarmowego/zabezpieczajacego montowanego seryjnie w Trooperach. Kiedy zamykasz samochód po chwili powinna zaząć pulsować w dość długich "cyklach" ale na tyle dobranych że nie da się jej nie zauważyć. Kiedy tak jest masz pewnosć że alarm jest aktywny i immobilajzer tyż.
Nahen/thor_ napisał(a): Jeżeli zamykając z pilota auto otworzysz je kluczem zacznie wyć alarm który korzysta z klaksonu. No i immobilajzer nie pozwoli odpalić silnika.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości