nie wiem czy to wazne ale przednie łożyska mozna docisnąć-regulacja jest pod sprzęgiełkiem - demontujesz całe, potem podkładka kontrujaca na 3 małych śrubeczkach i potem juz sruba dociskowaluzu jeszcze nie ma
jamal napisał(a):Witam ja zmieniałem u siebie w 3.1ltd kp.l na stronę czyli dwa łożyska i uszczelniacz 140 zł firmy koyo. Za dwa koła wychodziło 280 zł.
wojtekkk napisał(a):wydaje mi sie że tu mowa o przodzie
kp.l na stronę czyli dwa łożyska i uszczelniacz 140 zł firmy koyo
140 strona x 2 strony = 280
piotrck napisał(a):w skład kompletu naprawczego wchodzi łożysko + uszczelniacze ( jakie ? )
, jak by ktoś znał wymiary było by łatwiej dobrać zamienniki
mikusien napisał(a):wlasciwie to po co ta nakretka regulacyjna ? Przecie jak lozyska wyja to zlom nie?
gumirek napisał(a):... Z powodu braku specjalistycznych narzędzi, wziąłem kilogram cukru, zapakowałem w foliową reklamówkę, a jej uszy owinąłem wokół szpilek piasty. Dokręciłem nakrętkę nieco mocniej, pokręciłem piastą w lewo i w prawo dla ułożenia łożyska, a następnie luzowałem nakrętkę dotąd, aż ciężar cukru zaczął przekręcać piastę ciągnąc reklamówkę okręconą wokół szpilek. Tego rodzaju ustawienie okazało się "mocniejsze" niż w przypadku metody "na czuja", ale jest zrobione zgodnie z zaleceniami serwisowymi. Ustawienie robiłem prawie 3 lata temu (ok. 20 tys. km), więc jakby coś było nie tak, to by już wyszło.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości