piotrck napisał(a):no niestety ma wpływ przeczytaj uważnie post Pociesznego
Nie wynika z postu pociesznego, aby wielkość koła miała wpływ na kąty półosi. Jeżeli kręcimy drążki to dopiero ma to wpływ na kąty, ale sam rozmiar nie ma znaczenia.
piotrck napisał(a):no niestety ma wpływ przeczytaj uważnie post Pociesznego
piotrck napisał(a):a musimy podkręcić drążki co by większe koło wstawić
danti napisał(a):piotrck napisał(a):a musimy podkręcić drążki co by większe koło wstawić
Czyli kręcenie drążkami powoduje zmianę kątów
gołąb stanisław napisał(a):doswiadczenie nr 3...........oglądamy półośke..potem najeżdzamy na cegłe i oglądamy raz jeszcze........panowie..czasami odnosze wrażenie jakbyście sztywne mosty z przodu mieli
gołąb stanisław napisał(a):nie.......sztywny most zachowa sie inaczej niż półmost z ruchomymi półoskami,czyli niezależne zawieszenie.........
FFK napisał(a):danti napisał(a):piotrck napisał(a):a musimy podkręcić drążki co by większe koło wstawić
Czyli kręcenie drążkami powoduje zmianę kątów
A lanie paliwa do baku większą masę pojazdu co wpływa prześwit i kąt rampowy
blublu1 napisał(a):Prześwit sie nie zmienia przy laniu paliwa ... , wszak z tyłu jest sztywniak ...
gsxr1100_1980 napisał(a):Jeżeli przeguby są dobre to nawet przy podkręconych drążkach na maxa (duże kąty półosi) i dodatkowym OBCIĄŻENIU PÓŁOSI KOŁAMI 35" (dodatkowe opory toczenia koła na półosi) nie powinny strzelać
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 134 gości