danti napisał(a):To ja chętnie tą nalewkę ogarnę
czy mam czekać na telefon z pytaniem "co ja mam kurwa z tym opiździalstwem zrobić?"
a tak po prawdzie co do EGR, w dieslu konsekwencje są niewielkie, w benzynie wycnamy na własną odpowiedzialność, niekiedy po wycięciu nie można dojść do łądu z obrotami, ale....
żeby wyciąć EGR trzeba odkręcić cały zawór od silnika zaślepić rurke do wydechu i wlotową do kolektora ssącego, następnie zaślepić podciśnienia co by lewego powietrza nie ssał,
WAŻNE!!!!zaworki z wtyczkami zostawiamy na miejscu w innym wypadku komp będzie się pluł podciśnienia sterujące zdjąć i zaćlepić wyjście z ukłądu (zaworków nie trzeba zaślepiać )
wsio robota prosta i niemęcząca, można zaślepieć blaszkami pozostawiająć zawór na miejscu, ja jednak jestem zdania że lepiej wywalić zawsze to 0.5 kilo mniej druga rzecz do wywalenia przy okazji to pochłaniacz par paliwa