ja robiłem rozrząd bez problemu . a przegrzanie nigdy nie zagrzał sie wiecej niz optymalnie . pisze o 3.2Semir napisał(a):problem z dobraniem rozrządu, pompy wody
w razie przegrzania remont dwóch głowic to mega koszt
dobre8P8C napisał(a):W serwisie Opla 1369 netto... i nawet sa 2 szt. na magazynie w Niemczech:):)
8P8C napisał(a):Wszystkie części do 3,2 V6 możesz sobie ściągnąć ze Stanów... wychodzi to taniej niż kupowanie w Polsce , zwłaszcza ze niektóre części są niedostępne nawet w serwisie Opla. Do mnie właśnie idzie nowa pompa oleju
Aisin z kompletem uszczelniaczy i kosztami przesyłki wychodzi 506 PLN
W serwisie Opla 1369 netto... i nawet są 2 szt. na magazynie w Niemczech:):)
A ten słynny napinacz rozrządu kosztuje niecałe 200 pln
Pzdr
8P8C
z awarii zapiek sie cylinderek z tyłu , drugi kupiłem od kolegi z forum zmieniłem odrazu reperaturke tarcze i klocki to tyle z awarii . spalanie w trasie na 47litrach na oponach MT 340km . podczas pogoni za lisem 45km i 4 godziny w błocie spalił 42 litry .Semir napisał(a):MAVV możesz napisać coś więcej o swoim 3,2 ? Jakieś przygody, awarie kosztowne ? Nawet spalanie na asfalcie i w terenie ?
blublu1 napisał(a):Semir , nie kombinuj tylko kup sobie 3,1 td RSa . Na co ci wyścigówka w teren . Widziałeś u mnie, że dyzel wystarcza . Mniej kombinowania w dalszych wyjazdach . Nie trzeba gazu szukać , nie ma problemu z elektryką itp .
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości