Aaaaa......... a ja mam pytanko? A nie da się wstawić czegoś aby mieć od razu podniesiona budę o 30mm? np. dorobić jedną dużą z czegoś poliruetan, ertanol czy jakoś tam?
pozdrawiam,
Land Rover Discovery
Wcześniej Monterey 3.0 1998 Land Rover Discovery Łada Niva
Da się zrobić tylko po co ci te +30mm. Do +20mm starcza wszystko fabryczne ,wlew paliwa na styk. Po wyżej tej granicy musisz przedłużać parę przewodów i wymienić śruby łączące ramę z karoserią. Do lewarków robi się daleko i kolumna kierownicy też ma ciasno. Lift budy 2 cm + lift zawieszenie 5cm koła 33’’ się zmieszczą.
Tunel wiatraka skorygowała mi przyroda. Ale wlew paliwa mam naprawdę na styk, poduszki dosyć miękkie po pierwszym wyjeździe w teren musiałem poprawiać.
OK w takim razie tylko o 20mm budę podnoszę. Tak i siak będę wymieniał poduszki to może jest jakiś patent aby kupić, zrobić je z jednego kawałka? Czy lepiej to viewtopic.php?f=4&t=93&start=150 + podkładki.
P.S. to do liftu 20mm nie trzeba śrub wymieniać?
Pozdrawiam,
Land Rover Discovery
Wcześniej Monterey 3.0 1998 Land Rover Discovery Łada Niva
a jeszcze pytanko co robicie z zabezpieczeniami tzn znalazłem takie cuś pośrodku podwozia ucha przykręcone do budy a w środku gumy przykręcone do ramy? cztery sztuki.
Land Rover Discovery
Wcześniej Monterey 3.0 1998 Land Rover Discovery Łada Niva
to jest tłumik drgań, duża powierzchnia blaszana wibruje i lata góra dół, zwłąszcza przy łądunku, to po to żeby te ruchy były jak najmniejsze i c by nie "brzęczało"
Ja dorobiłem pod wymiar 8 przednich poduszek z poliuretanu 2 przednie sa mniejsze na wysokość 6 tylnych takie same a cztery ostatnie zostawiłem oryginalne podokładałem (PODUSZKA AMORTYZATOR KABINY MTZ BELARUS http://allegro.pl/poduszka-amortyzator- ... 47755.html ) wysokośi 3 cm w środek tulejki, nowe śruby dłuższe i jest pięknie. Wycieta obudowa pod wentylatorem auto podniesione 3 cm i jest wszystko ok