Ten przy pompie jest tylko do minimalnego zwiększenia obrotów silnika przy włączonym podgrzewaniu (czy jak to tam się zwie). Pomijając kwestię zapinania półosi, jeśli reszta bajerów nie jest Ci potrzebna to wycinamy
EGR zaślepiony. Na wydechu pewnie też już masz porządek. To teraz wywalasz wszystkie wężyki podciśnień ! Wszelkie zaworki również możesz zdemontować. Pamiętaj tylko, żeby pozostawić połączenie ciśnieniowe z intercoolera do pompy wtryskowej! Wężyki ciśnieniowe powinny być z opaskami zaciskowymi, po tym je odróżnisz od tych "niepotrzebnych". Na tym połączeniu jest trójnik, bo część ciśnienia idzie do wspomnianego zaworka na prawej burcie. Wywalasz trójnik i łączysz liniowo: intercooler - pompa. Na końcu pamiętaj aby zaślepić króciec podciśnienia na pompie vacu (ten cienki oczywiście
)
Ja jeszcze zdemontowałem przepustnicę na wlocie do intercoolera, ale można to pominąć, ponieważ jak odetniesz podciśnienia to sprężyna będzie ją trzymać w pozycji otwartej. Jak coś to pytaj dalej.