miras7 napisał(a):Poduszki do nowej budy są identyczne jak do starej. Konkretnie z rocznika '98 silnik 3.0 porównałem do rocznika '94 silnik 3.1. Stan ich jest bardzo dobry, guma nie sparciała, nie spękana itp, podkładki, tulejki, śruby są z oryginalnym ocynkiem, za wyjątkiem przednich poduszek (tych pod zderzakiem), gdzie tuleje metalowe już spuchły od korozji.
piotr R napisał(a):Kiedyś mierzyłem na Peterkowym aucie wyszło 3 cm.
piotr R napisał(a):Od trzech lat w miejsce oryginalnych poduszek mam wsadzone poduszki pod kabinę od ruskiego traktora. Takiego chłodzonego powietrzem. Trochę mięknie ale wytrzymałe. Lift +2cm cena kilkanaście zł sztuka.
LUCYFER napisał(a):miras7 napisał(a):Poduszki do nowej budy są identyczne jak do starej. Konkretnie z rocznika '98 silnik 3.0 porównałem do rocznika '94 silnik 3.1. Stan ich jest bardzo dobry, guma nie sparciała, nie spękana itp, podkładki, tulejki, śruby są z oryginalnym ocynkiem, za wyjątkiem przednich poduszek (tych pod zderzakiem), gdzie tuleje metalowe już spuchły od korozji.
Znaczy nasz na zbyciu?
LUCYFER napisał(a):http://allegro.pl/poduszka-kabiny-gumowa-kpl-t-25-ruski-20x67x53-i4719129754.html
O takich mowa?
Do tego trzeba tulejki metalowe dotaczać?, czy tak stawiać jak jest?
piotr R napisał(a):Gumę tę ponacinaną w plasterki trzeba zatoczyć na końcu w miejsce gdzie wchodzi w ramę.Nóż tokarski nie dawał rady,za męki materiał. Szlifierka i gruby papier ścierny załatwiły sprawę w kilka minut
piotr R napisał(a):Twarde dystanse dałbym w połowie tej ponacinanej gumy skracając ją o tyle ile wypełni twardy dystans
piotr R napisał(a):Trzeba spróbować w naturze ile śruba wyda i w trakcie pracy dobierać grubość gumy i długość tulei..
Guma do ramy.LUCYFER napisał(a):piotr R napisał(a):Gumę tę ponacinaną w plasterki trzeba zatoczyć na końcu w miejsce gdzie wchodzi w ramę.Nóż tokarski nie dawał rady,za męki materiał. Szlifierka i gruby papier ścierny załatwiły sprawę w kilka minut
Czyli grubszą część poduszki trzeba zatoczyć żeby weszła w ramę.
Dokładnie takpiotr R napisał(a):Twarde dystanse dałbym w połowie tej ponacinanej gumy skracając ją o tyle ile wypełni twardy dystans
Jeśli dokładasz dystans 20mm to wytnij cztery plasterki są podzielone co 5mm .Guma ma być na ramie i pod budą a twardy dystans w środkupiotr R napisał(a):Trzeba spróbować w naturze ile śruba wyda i w trakcie pracy dobierać grubość gumy i długość tulei..
Jakiej tulei, znaczy trzeba dotaczać tuleje metalowe?, rozumiem że takie które wchodzą w wewnętrzny otwór gumy, przez które idzie śruba?
Dokładnie tak
A może by dotoczyć takie metalowe ,,kielichy'', które by wchodziły w zatoczenie na ramie, a na których by postawić poduszkę i dystans?
piotrck napisał(a):http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/25/414/4342/13710,13704/
poszukuje elemntów nr3 , gdzieś z zamiennika dostanę
ktoś to wymieniał ?
piotr R napisał(a):Guma do ramy.LUCYFER napisał(a):piotr R napisał(a):Gumę tę ponacinaną w plasterki trzeba zatoczyć na końcu w miejsce gdzie wchodzi w ramę.Nóż tokarski nie dawał rady,za męki materiał. Szlifierka i gruby papier ścierny załatwiły sprawę w kilka minut
Czyli grubszą część poduszki trzeba zatoczyć żeby weszła w ramę.
Dokładnie takpiotr R napisał(a):Twarde dystanse dałbym w połowie tej ponacinanej gumy skracając ją o tyle ile wypełni twardy dystans
Jeśli dokładasz dystans 20mm to wytnij cztery plasterki są podzielone co 5mm .Guma ma być na ramie i pod budą a twardy dystans w środkupiotr R napisał(a):Trzeba spróbować w naturze ile śruba wyda i w trakcie pracy dobierać grubość gumy i długość tulei..
Jakiej tulei, znaczy trzeba dotaczać tuleje metalowe?, rozumiem że takie które wchodzą w wewnętrzny otwór gumy, przez które idzie śruba?
Dokładnie tak
A może by dotoczyć takie metalowe ,,kielichy'', które by wchodziły w zatoczenie na ramie, a na których by postawić poduszkę i dystans?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości