sprzegło 3.2

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

sprzegło 3.2

Postprzez MAVV » 23 mar 2014, 23:26

o co chodzi ? tańsze byłoby złote . a przymierzam się do wymiany . http://allegro.pl/sprzeglo-isuzu-troope ... 65125.html
2.5 td5
Avatar użytkownika
MAVV
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 06 sty 2009, 23:45
Lokalizacja: olsztyn

Re: sprzegło 3.2

Postprzez FFK » 24 mar 2014, 07:20

Przerabiałem ten temat ostatnio :)
Spóźniłem się, ponieważ w u nas w IC czyścili magazyny i szło sprzęgło nowe dostać za 20-25% wartości.... :(
Dałem do regeneracji całość, koszt 700 zł, ale efekt pierwsza klasa :)
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: sprzegło 3.2

Postprzez MAVV » 24 mar 2014, 21:30

a gdzie dałes ? i czy mozna kupic sprzegło na elementy . łozysko . tarcze , docisk , osobno , bo tyle kasy na raz nie wywale
2.5 td5
Avatar użytkownika
MAVV
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 06 sty 2009, 23:45
Lokalizacja: olsztyn

Re: sprzegło 3.2

Postprzez FFK » 24 mar 2014, 22:53

Miałem drugie zapasowe :) Poszło do Kożuchowa u nas w lubuskim, ale są tam dwie firmy co regenerują, nie wiem w której było moje :( Musze popytać mojego mechanika, ale koleś też dawał tam sprzęgło do regeneracji od MANa TGA420 i bez problemu ciągnik lata po kraju i po Europie.
Chyba idzie kupić na części. W Zielonej Górze w IC łożysko oporowe było za 20 zł, tarcza sprzęgła za 100 zł.... No cóż, ja się spóźniłem na tą promocję i magazyn wysprzątali ze zbędnych części... Regeneracja mojego sprzęgła obejmowała łożysko, zamach, docisk i tarczę. Miało wstępnie kosztować 500-550 zł, ale trzeba było rozkuwać docisk, czy jakoś tak no i regeneracja wyniosła 700 zł.
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: sprzegło 3.2

Postprzez pocieszny » 25 mar 2014, 10:29

złóż od 3,5 cena ta sama a mocniejsze :)2 pasuje plug&play
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: sprzegło 3.2

Postprzez MAVV » 25 mar 2014, 10:54

ale jak widzę tą cenę to mdleje :?
2.5 td5
Avatar użytkownika
MAVV
Moderator
 
Posty: 1573
Dołączył(a): 06 sty 2009, 23:45
Lokalizacja: olsztyn

Re: sprzegło 3.2

Postprzez pocieszny » 26 mar 2014, 09:18

wymiana raz na 400kkm to znowu nie tragedia,
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 20 lis 2015, 21:34

kupie zużytą tarczę sprzegła do do 3,2 za rozsądną kasę
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: sprzegło 3.2

Postprzez pocieszny » 20 lis 2015, 22:12

zdradze Ci sekret Patrol 4,2 ma taką samą :)21
a jeśłi już zamierzasz kminić ze sprzęgłem w 3,2 warto pomyśleć nad kompletem z 3,5 jest większa tarcza i lepszy docisk ;) a wszytko pasuje :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 20 lis 2015, 23:22

pocieszny napisał(a):zdradze Ci sekret Patrol 4,2 ma taką samą :)21
a jeśłi już zamierzasz kminić ze sprzęgłem w 3,2 warto pomyśleć nad kompletem z 3,5 jest większa tarcza i lepszy docisk ;) a wszytko pasuje :)2

jak kupiłem auto to sprzegło było bardzo nisko , ale narazie mam optymalnie wyregulowane na pedale i po 10 tyś nic sie nie dzieje.
Tak czy inaczej o sprzegle trzeba pomysleć , tak wiec dzięki za info bo wychodzę z załozenia że jesli się da zrobić up grade to zawsze to robię .
w seri z tego co znalazłe w sieci jest 170x260 , ciekawi mnie grubość 10mm czy więcej?
jakie wymiary ma ta lepsza opcja?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: sprzegło 3.2

Postprzez Quentil » 21 lis 2015, 02:00

Od 3.5 wymiary o 1cm większe (275x180), a grubość chyba coś ok.9mm.
6VE1...
Quentil
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: sprzegło 3.2

Postprzez pocieszny » 21 lis 2015, 12:21

grubość z tego co pomne jest identyczna jak w 3,2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 23 lis 2015, 10:32

czy moze ktoś podać wymiary wieloklina? chodzi mi o średnicę dół zębów i góra zebów
na necie znalazłem takie coś :
Profil piasty: 23x25,5-24N
czyzby to były wymiary wieloklina?
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 26 lis 2015, 21:57

może ktoś podać rzetelnie grubość nowej tarczy sprzęgła?
mam tanio do kupienia nową tarczę z parametrami wieloklina i srednicami okładziny zgodnymi z montereyem ale grubosc jest podobno 7,5mm i wydaje mi sie że to jest mało.
tarcza jest nowa , ale koleś niewie z czego jest a kodyfikacja tarczy jest bardzo dziwna
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 27 lis 2015, 19:04

ponawiam pytanie na temat dokładnej grubości nowej tarczy .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: sprzegło 3.2

Postprzez Quentil » 30 lis 2015, 12:31

8.8 mm w stanie wolnym.
6VE1...
Quentil
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 30 lis 2015, 17:34

Quentil napisał(a):8.8 mm w stanie wolnym.

mierzyłeś fizycznie na nowej tarczy?
czyli tarcza nie sciśnieta?
po ściśnieciu chyba nie bedzie mniej niż 8,3

dzieki
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: sprzegło 3.2

Postprzez Quentil » 01 gru 2015, 13:31

Nie mierzyłem, tylko przeczytałem w manualu :)21 I rzeczywiście po ściśnięciu wartość ma wynosić 8.3 mm.
6VE1...
Quentil
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: sprzegło 3.2

Postprzez mcgiver » 02 gru 2015, 00:45

Quentil napisał(a):Nie mierzyłem, tylko przeczytałem w manualu :)21 I rzeczywiście po ściśnięciu wartość ma wynosić 8.3 mm.

no to zgadłem :D
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 126 gości

cron