Jake napisał(a):Tak, rozumiem, ze trubina szybko sie zatrzymuje. Ale niespecjalnie rozumiem, jaki to ma zwiazek z tym, ze silnik wciąga olej?
Poza tym uwazasz, ze chlodzenie turbiny nie ma sensu? I powinienem gasic motor zaraz po tym jak zaparkuje, mimo, ze dusiłem wczesniej gaz?
FFK napisał(a):Pamiętać należy, że z czasem uszczelniacze zaworowe zamiast byc nadal "gumowe" są praktycznie "plastikowe"
A jak turbinka weźmie zbyt dużo oliwy i się silniczek rozhula to ciekawie to wygląda
Jake napisał(a):Zeby sprawdzic uszczelniacze zaworowe trzeba zdjac pokrywe klawiatury, prawda?
Ewentualna wymiana bez zrzucania glowicy w silniku wysokopręznym nie jest chyba zbyt łatwa.... W Benzyniaku, mozna probowac trzymac grzybek zaworu od wewnatrz przez gniazdo świecy, tutaj nie ma opcji.
mcgiver napisał(a):FFK napisał(a):Pamiętać należy, że z czasem uszczelniacze zaworowe zamiast byc nadal "gumowe" są praktycznie "plastikowe"
A jak turbinka weźmie zbyt dużo oliwy i się silniczek rozhula to ciekawie to wygląda
też wychodze z tego założenia , i ze wzgledu na brak czasu zaczołem szukać mechanika w okolicy który mi wymieni uszczelniacze , niestety nikt nie robi tego bez ściagania głowicy wiec będę musiał się wziąśc za to sam i odwlekam jak długo sie da
Zawadzka napisał(a):Witajcie, ja mam problem z moim isuzu trooperem, zjada mi olej, ale czemu robi taką wielką chmurkę za sobą?!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości