Czy ktos przerabial system z podwojnymi cewkami i kablami na pojedyncze cewki ?
Wiadomo po dwie i tak beda iskre dawaly, ale odpada koszt kabli, a cewki pojedyncze juz za 10 zl mozna kupic, kwestia tylko od czego by podeszly ? Mam komplet z BMW e90 ale sa za grube i nie wchodza na swiece, myslalem o takich z BMW e39 (na swiece idzie waska fajka, a cala cewka jest ponad, podobne sa cewki w grupie VW), ale moze ktos to juz przerabial i da dobra wskazowke ?
Nie interesuje mnie dyskutusja nad zasadnoscia takiej przerobki, bo jak wszedzie znajda sie tacy co beda za i przeciw.
W innych podobnych silnikach (np/ V6 AUDI, boxer Subaru itd...) poprawia sie kultura pracy silnika, szczególnie na biegu jałowym, i jest to porządana przeróbka (eliminuje sie wadliwy element w postaci kabli, a co za tym idzie iskra jest mocniejsza, co przy LPG ma znaczenie).
Intreresuje mnie czysta techniczna porada co może spasować.