Przemo_ol napisał(a):Czyli sugerujesz ze zapięte wisko będzie ograniczać moc w tak znaczący sposób że nie będzie przyspieszał?
Dzięki za podpowiedź odnośnie miejsca umieszczenia blokady, jakbym znalazł jeszcze inne rozwiązanie to się nim podzielę.
visco max 10% mocy zżera, więc to nie jest znów jakiś hardcoor.
najmniej inwazyjnie to bym zrobił tak:
-z szajby wypuszczasz wszystkie 4 sruby dłuższe o 10mm ,
-z visca co drugą srubę czyli też chyba 4 szt , dłuższe o 10mm lub nawet można wypuścić wszystkie.
-kupujesz minimum 4 grube oringi gumowe i spinasz te wystające sruby ze sobą.
jako takie sprzęgło gumowe powstaje, a jak nie wytrzyma to dajesz grubsze oringi lub paski grubej gumy.
jak oringi puszczą to nic sie nie stanie tylko znów bedzie fabryka
mod skuteczny ,a jak najbardziej odwracalny (sprawdzone w bmw)...na upały lub upalanie dobre , w innych przypadkach silnik jest cały czas na ssaniu
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę