problem z obrotami 3,2 benzyna

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez mcgiver » 27 paź 2016, 12:55

brak, ale cena masakra ; 28zeta :o
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez freefly » 27 paź 2016, 15:08

mcgiver napisał(a):brak, ale cena masakra ; 28zeta :o


Netto zapewne.
Ale co, brak na stanie, czy w zasobach magazynowych.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez karlito » 27 paź 2016, 20:14

U mnie problem prawdopodobnie powstał od zerwania kabelka masy (blok z karoserią), kolega zauważył podczas niedawnego zalania. Połączyłem dzisiaj zerwany kabelek zardzewiałym drutem i było dużo lepiej - momentami tylko czuć było minimalne szarpanie. Jutro się przekonamy, bo przed drutowaniem również czyściłem fajki (oleum było niewiele). Zdejmę drucik i się przejadę a później zamontuję masę jak należy i się okaże.....
karlito
 
Posty: 45
Dołączył(a): 29 cze 2014, 11:38

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez pocieszny » 27 paź 2016, 22:07

mcgiver napisał(a):
pocieszny napisał(a):ale jak nie ma sygnału z czujnika położenia wału nie będzie impulsu na cewke
więc zapłonu też nie będzie

@karlito tak olej w obsadach świec, masuje świece i iskra zamiast w cylindrze wypada powyżej zaworów ;)
zwykle winne są uszczelniacze gniazd, niestety większość z zamienników działa średnio rok

pocieszny to ile tych kompletów juz wymieniłeś że twierdzisz że wytrzymują srednio rok ?
mam w kące 2 głowice i powoli by trzebabyło sie za nie brać . masz jakies sprawdzone do tego silnika?

ze 3 komplety :)3
tyle że ja montkiem ponad 300kkm już zrobiłem :)21

niestety oryginały, słabo z dostępnością jest, przynajmniej słabo było 1,5 roku temu
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez mcgiver » 27 paź 2016, 23:06

pocieszny napisał(a):
mcgiver napisał(a):
pocieszny napisał(a):ale jak nie ma sygnału z czujnika położenia wału nie będzie impulsu na cewke
więc zapłonu też nie będzie

@karlito tak olej w obsadach świec, masuje świece i iskra zamiast w cylindrze wypada powyżej zaworów ;)
zwykle winne są uszczelniacze gniazd, niestety większość z zamienników działa średnio rok

pocieszny to ile tych kompletów juz wymieniłeś że twierdzisz że wytrzymują srednio rok ?
mam w kące 2 głowice i powoli by trzebabyło sie za nie brać . masz jakies sprawdzone do tego silnika?

ze 3 komplety :)3
tyle że ja montkiem ponad 300kkm już zrobiłem :)21

niestety oryginały, słabo z dostępnością jest, przynajmniej słabo było 1,5 roku temu

oryginałów nie ma w tym momencie w sklepie isuzu, w sieci po numerach też nie znalazłem, ale srednio mi sie uśmiecha dac za oryginały ponad 600zł :roll:, szukałem też takoma ,ale nic w sieci nie znalazłem. tak nawiasem mówiac to oryginały jaka firma robiła ?
jakie firmy przetestowałeś ? zabezpieczałeś wręby zamków na zaworach przy zakładaniu uszczelniaczy ? bez tego łatwo uszkodzić uszczelniacz.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez freefly » 27 paź 2016, 23:38

mcgiver napisał(a):oryginałów nie ma w tym momencie w sklepie isuzu, w sieci po numerach też nie znalazłem, ale srednio mi sie uśmiecha dac za oryginały ponad 600zł :roll:, szukałem też takoma ,ale nic w sieci nie znalazłem. tak nawiasem mówiac to oryginały jaka firma robiła ?.


Szukaj po innych Markach, które pakowały ten silnik do swoich aut.
http://www.ebay.com/itm/Acura-SLX-Honda ... H4&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/92-04-ISUZU-Rod ... EQ&vxp=mtr

W tym sklepie kupowałem, jest wiarygodny.
http://www.autodoc.pl/reinz/7750753#
http://www.autodoc.pl/reinz/7750752
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez pocieszny » 28 paź 2016, 10:38

nie pomne, jedne miałem z kompletu uszczelek do silnika (z serwisu opla)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez mcgiver » 29 paź 2016, 12:38

dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez freefly » 30 paź 2016, 10:02

mcgiver napisał(a):jeśli chodzi o reinz to można znależć taniej :
http://www.czesciauto24.pl/reinz/7750590
http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-uszcz ... 27243.html


Znaleźć można, ale kupić to już problem.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez mcgiver » 30 paź 2016, 12:40

dziwne jest że wg katalogu reinz są 3 rodzaje uszczelniaczy, czyżby tam były inne srednice trzonków ?
czy inne są do sohc a inne do dohc ?
70-36204-00 reinz wydech
70-36206-00 reinz ssanie
12-36204-01 reinz ???
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez freefly » 31 paź 2016, 10:32

mcgiver napisał(a):dziwne jest że wg katalogu reinz są 3 rodzaje uszczelniaczy, czyżby tam były inne srednice trzonków ?
czy inne są do sohc a inne do dohc ?
70-36204-00 reinz wydech
70-36206-00 reinz ssanie
12-36204-01 reinz ???


Do silnika SOHC numer Isuzu OEM 8-94324-158-1, Opel 642535, GM 94324158 - dolotowe i wydechowe takie same. I tym się kieruj. Reinz 70-36206-00
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez mcgiver » 01 lis 2016, 01:47

freefly napisał(a):
mcgiver napisał(a):dziwne jest że wg katalogu reinz są 3 rodzaje uszczelniaczy, czyżby tam były inne srednice trzonków ?
czy inne są do sohc a inne do dohc ?
70-36204-00 reinz wydech
70-36206-00 reinz ssanie
12-36204-01 reinz ???


Do silnika SOHC numer Isuzu OEM 8-94324-158-1, Opel 642535, GM 94324158 - dolotowe i wydechowe takie same. I tym się kieruj. Reinz 70-36206-00

ok ale dlaczego uważasz inaczej niż katalog reinz'a ?
70-36206-00 jest zalecany na ssanie,
70-36204-00 jest zalecany na wydech.
VictorReinz to jest dobry producent i skoro rozgranicza ssane i wydech to moze odpowiednie materiały są stosowane tam gdzie jest podcisnienie (ssanie) i tam gdzie wydech(wyższa temperatura) , nie mam zamiaru podważać Twojej wiedzy technicznej , ale możesz to uzasadnić?
jako uniwersalne bym optował za tymi 12-36204-01 bo nie są opisane czy ssanie czy wydech.
PODAJE LINK DO KATALOGU
http://www.victorreinz.com/EN/Service-D ... spx?region
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez freefly » 01 lis 2016, 02:43

mcgiver napisał(a):
freefly napisał(a):
mcgiver napisał(a):dziwne jest że wg katalogu reinz są 3 rodzaje uszczelniaczy, czyżby tam były inne srednice trzonków ?
czy inne są do sohc a inne do dohc ?
70-36204-00 reinz wydech
70-36206-00 reinz ssanie
12-36204-01 reinz ???


Do silnika SOHC numer Isuzu OEM 8-94324-158-1, Opel 642535, GM 94324158 - dolotowe i wydechowe takie same. I tym się kieruj. Reinz 70-36206-00

ok ale dlaczego uważasz inaczej niż katalog reinz'a ?
70-36206-00 jest zalecany na ssanie,
70-36204-00 jest zalecany na wydech.
VictorReinz to jest dobry producent i skoro rozgranicza ssane i wydech to moze odpowiednie materiały są stosowane tam gdzie jest podcisnienie (ssanie) i tam gdzie wydech(wyższa temperatura) , nie mam zamiaru podważać Twojej wiedzy technicznej , ale możesz to uzasadnić?
jako uniwersalne bym optował za tymi 12-36204-01 bo nie są opisane czy ssanie czy wydech.
PODAJE LINK DO KATALOGU
http://www.victorreinz.com/EN/Service-D ... spx?region


12-36204-01 to zestaw/komplet złożony z tych - 70-36206-00 i 70-36204-00.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez mcgiver » 01 lis 2016, 13:46

freefly napisał(a):
to zestaw/komplet złożony z tych - 70-36206-00 i 70-36204-00.

no mnie też tak sie wydawało , wiec byłem zdziwiony że podałeś numer ssących :)21, tyle że na stronach w sieci ssące lub wydechowe są w kompletach po 12szt a w przypadku 12-36204-01 nie pisze ile jest w komplecie :? .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2490
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez freefly » 01 lis 2016, 16:05

mcgiver napisał(a):
freefly napisał(a):
to zestaw/komplet złożony z tych - 70-36206-00 i 70-36204-00.

no mnie też tak sie wydawało , wiec byłem zdziwiony że podałeś numer ssących :)21, tyle że na stronach w sieci ssące lub wydechowe są w kompletach po 12szt a w przypadku 12-36204-01 nie pisze ile jest w komplecie :? .




W SOHC ( do 1997 ) nie było podziału na ssące i wydechowe. Był ten sam nr OEM dla wszystkich.
A komplet to 24 szt.
3.0 2000r.
freefly
 
Posty: 675
Dołączył(a): 18 paź 2009, 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez oldfield » 07 lis 2016, 14:05

Witam,

Nie wiem, czy mogę się podpiac pod temat, ale ja dla odmiany po odpaleniu od pewnego czasu mam zbyt niskie obroty.

Auto stoi cala noc. Rano odpalam bez problemu ale obroty są bardzo niskie na oko około 600-700 i bardzo powoli ida do gory.Wskazowka ladowanie jest na 12v i pomału w miarę czasu idzie do gory (z czasem dopiero po około 5 km jest na wskaźniku około 14V).

Gdy juz odpale auto z takimi obrotami to nie mogę ruszyć, bo dodanie gazu powoduje efekt taki jakby miał za chwile zgasnac. Muszę odczekać około 30-45 sekund, zanim obroty wejdą na jakieś 2,5 tys. Później, jak silnik się zagrzeje to nie ma problemu ani w czasie jazdy, ani kolejnego odpalania. Obroty się stabilizuja na około 900 obrotów i nie ma problemu.

Dziś auto oddalem na warsztat i wymieniają mi rozrzad + filtr paliwa. Powietrza i oleju zmienialem 2 MSC temu. Świece i przewody również nowe. Olej 10w/40. Wycieków z silnika brak. Poprzedni właściciel nie za bardzo się znał i mówił, ze robione tez były pierścienie, planowanie głowicy i cos tam jeszcze, ale nie pamiętał.

Jeżeli mój wpis znacznie odbiega od tematu, to prosilbym moderatora o wydzielenie osobnego wątku.
oldfield
 
Posty: 73
Dołączył(a): 16 maja 2016, 13:24

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez karlito » 07 lis 2016, 22:06

Jestem kompletnym laikiem, ale po moich ostatnich doświadczeniach powiem jedno - sprawdź w pierwszej kolejności masę - połączenie bloku silnika z karoserią (taki zaizolowany drucik).
U mnie jego zerwanie spowodowało szarpanie a po zdrutowaniu jest ok.
Powiem więcej, zaczął lepiej działać przerywacz od wycieraczek i grzanie lewego lusterka. Wcześniej, przed przerwaniem pewnie masa była na nitce i niektóra elektryka chodziła jak chciała.

Reasumując: Najpierw MASA a później rzeźba :lol:
karlito
 
Posty: 45
Dołączył(a): 29 cze 2014, 11:38

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez oldfield » 08 lis 2016, 10:06

Oki, dziekuje za odpowiedź. Sprawdzę jak wrócę :)
oldfield
 
Posty: 73
Dołączył(a): 16 maja 2016, 13:24

Re: problem z obrotami 3,2 benzyna

Postprzez karlito » 09 lis 2016, 23:48

na fotce pokazałem kabel masy, który u mnie się urwał.

ps. fotka z netu u mnie kolorek bordo a kabelek aktualnie biały po bojlerze :)
Załączniki
kabel masy.jpg
kabel masy.jpg (64.87 KiB) Przeglądane 10802 razy
karlito
 
Posty: 45
Dołączył(a): 29 cze 2014, 11:38

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości