Pytanie nr. 2, w którym miejscu powinienem połączyć przewody gumowe z przyśpieszacza zapłonu do układu chłodzenia.
U mnie nie jest to nigdzie podłączone, a nawet nie ma przewodów.

no to ja z moim spalaniem oleju pewnie bym miał problemFFK napisał(a):U nas na SKP zawsze na wjeździe sonda w wydech.
Piterdh napisał(a):No, dziękuję panowie.
Dziś myślałem jak by tu zrobić ręczne ssanie, i może coś z tego będzie.
Egr już zablokowany blaszkami, jak będzie więcej czasu to całe to dziadostwo powykręcam.
freefly napisał(a):Wystarczy zdjąć rurkę podciśnienia i zawór nie będzie dopuszczał spalin. Rurkę zaślepić i nie ma EGR. Bez sensu zabiegi z zaślepianiem. I łatwo przywrócić stan fabryczny.
FFK napisał(a):freefly napisał(a):Wystarczy zdjąć rurkę podciśnienia i zawór nie będzie dopuszczał spalin. Rurkę zaślepić i nie ma EGR. Bez sensu zabiegi z zaślepianiem. I łatwo przywrócić stan fabryczny.
Jak EGR sprawny to najprostszy sposób na zaślepienie. Ja blaszki stosowałem przy EGRze, który nie domykał się. W oplu movano po prostu odłączyłem EGR i po problemie.
mcgiver napisał(a):no to ja z moim spalaniem oleju pewnie bym miał problemFFK napisał(a):U nas na SKP zawsze na wjeździe sonda w wydech., no ale juz niedługo
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości