pocieszny napisał(a):przeca dizel sie nie psuje
pocieszny napisał(a):przeca dizel sie nie psuje
FFK napisał(a):Temat pękającej głowicy przerabiałem w BMW E30 z jednostką napędową M20B25. Najczęściej za pękanie głowic odpowiada złej jakości płyn chłodzący i z tym związane zjawisko kawitacji. Bardzo fajnie było to opisane, ale nie mogę tego znaleźć.
mcgiver napisał(a):jeden z gorszych silników bmw po zatym juz archaiczny, ale po zakuciu i dmuchnieciu ponad 1bar , wciaga nawet suprę i panamerę
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=pO60kIlGtvo&sns=.
https://www.youtube.com/watch?v=nkzQdUCm__k
pocieszny napisał(a):dobry ukłąd chłodzenia to nawet na wodze ze strumyka poleci nie przesadzajmy![]()
jak jebła głowica to znaczy że auto było notorycznie przegrzewane, (monotonna jazda autostradą ponad 120 dla tego diesla wcześniej czy później się tak kończy, zaciapkana chłodnica, mało płynu w ukłądzie, niesprawne visco)
do tego ciulowy olej, niski stan oleju albo niskie ciśnienie też swoje robi, wbrew pozorom olej dużo ciepła odbiera z głowicy
3,1 na prawde nie jest do zapierdalania autostradą
3,2 powyżej 140 już ma problemy, a wydajnośc ma o wiele lepszą
to tak naprawdę jest coś pomiedzy 3 a 3.1, weż się w końcu upewnijOpel Monterey 3.2V6... chyba
ma działać i h.j , a jak nie działa to znaczy ze jest hu.owe
piotrck napisał(a):Nowa chłodnica , układ płukany, nowy DOBRY płyn, zero wycieków........padła głowica. To jak z tym jest ?
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości