pocieszny napisał(a):przeca dizel sie nie psuje
pocieszny napisał(a):przeca dizel sie nie psuje
FFK napisał(a):Temat pękającej głowicy przerabiałem w BMW E30 z jednostką napędową M20B25. Najczęściej za pękanie głowic odpowiada złej jakości płyn chłodzący i z tym związane zjawisko kawitacji. Bardzo fajnie było to opisane, ale nie mogę tego znaleźć.
mcgiver napisał(a):jeden z gorszych silników bmw po zatym juz archaiczny , ale po zakuciu i dmuchnieciu ponad 1bar , wciaga nawet suprę i panamerę
https://www.youtube.com/watch?v=pO60kIlGtvo&sns=.
https://www.youtube.com/watch?v=nkzQdUCm__k
pocieszny napisał(a):dobry ukłąd chłodzenia to nawet na wodze ze strumyka poleci nie przesadzajmy
jak jebła głowica to znaczy że auto było notorycznie przegrzewane, (monotonna jazda autostradą ponad 120 dla tego diesla wcześniej czy później się tak kończy, zaciapkana chłodnica, mało płynu w ukłądzie, niesprawne visco)
do tego ciulowy olej, niski stan oleju albo niskie ciśnienie też swoje robi, wbrew pozorom olej dużo ciepła odbiera z głowicy
3,1 na prawde nie jest do zapierdalania autostradą
3,2 powyżej 140 już ma problemy, a wydajnośc ma o wiele lepszą
to tak naprawdę jest coś pomiedzy 3 a 3.1, weż się w końcu upewnij i zmień podpisOpel Monterey 3.2V6... chyba
ma działać i h.j , a jak nie działa to znaczy ze jest hu.owe
piotrck napisał(a):Nowa chłodnica , układ płukany, nowy DOBRY płyn, zero wycieków........padła głowica. To jak z tym jest ?
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości