wiem, bawiłem się ustawieniami od dawna, prosta instalacja (bardzo prosta) daje spokojnie z buta 20% momentu w dolnym zakresie obrotów (w patrolu to było dokładnie 40 do 50Nm w zależności od ustawienia w zakresie 1200-18000RPM gdzieś na którymś dysku mam wykresy z hamowni, z ustawiania instalacji) gdzie tak na prawdę nam najbardziej brakuje, można uzyskać trochę więcej na ile bezpieczniej to inna sprawa, jeśli autem nie zarabiamy, to te pare niutonów można poświęcić na rzecz długowieczności silnika, a przez zmianę dawki można trochę sterować temeraturą spalania (co dla niektórych silników jest zbawienne)
wiadome jest profesjonalna instalacja zawsze będzie i lepiej wyglądać i lepiej działać niż domowa kuchenka wymyślona 9 lat temu, jej regulacja jest bardziej zautomatyzowana, i mniej obsługowa
tylko mając auto za powiedzmy te 10 tysi warto wkładać do niego instalke za 4-5? jak dla mnie nie
ale to sprawa osobnicza i jak bardzo ktoś kocha swoje auteczko