Dibolec napisał(a):z tym sprawdzaniem na kontrolkę to muszę sprawdzić w sercówce,ale z drugiej strony to nie ta epoka za parę zł można kupić chińczyka którym można się poratować
śmieszna sprawa wyszła z korkami wałków rozrządu dostępne tylko w USA uszczelniacze można jeszcze dostać w pl
Legend napisał(a):jesteś pewien, że tego tam nie ma?
ważne to dla mnie bo pozwoliłoby mi samemu zmienić olej w automacie - zgodnie z manualem.
dobry chińczyk nie jest zły. Pamiętam jak kiedyś kupiłem wielkie radio 2Din z nawigacją z kupe szmalu. Działał tylko z wbudowaną mapą, nie bardzo dało się go złamać...a chińczyki za 1/4 ceny odtwarzały wszystkie załadowane mapy jakie bym tylko chciał, a więc dobry chińczyk nie jest zły -)
pocieszny napisał(a):są dostępne chłodnice cieczy z wbudowaną chłodnicą oleju, jest to najbarrdziej ergonomiczne rozwiązanie i najmniej problemów stwarzające
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):są dostępne chłodnice cieczy z wbudowaną chłodnicą oleju, jest to najbarrdziej ergonomiczne rozwiązanie i najmniej problemów stwarzające
Dobry pomysl, zwlaszcza ze na poczatku po uruchomieniu zimnego silnika chlodziwo grzeje olej ATF powodujac ze szybciej osiaga temperature eksploatacji, a w normalnej eksploatacji jest swietny transport ciepla z ATF do chodziwa nawet przy niskich predkosciach w korku/na stromych podjazdach/w terenie. Ale nie ma nic idealnego, to jest dobre rozwiazanie dopoki chlodnica nie skoroduje i woda nie pomiesza sie z olejem ATF. Nagminny problem w starszch Toyotach J9 i podobnych, gdzie fabrycznie jest to tak zrobione. Duzo ludzi zmieniac chlodnice ATF na osobna po takiej akcji.
Jake napisał(a):W 90-tkach wlasnie chlodnica wyglada slicznie, a ATF sie miesza z woda. Nagminny problem. Ile lat? Nie wiem 20+, 25+, to nie sa młode wozy.
Powrót do Isuzu Amigo, Rodeo, Mu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości