sliwkazg napisał(a):Cześć wszystkim
Może miał już ktoś podobną sytuację - w miniony poniedziałek zamarzła mi skrzynia biegów, nie dało się ruszyć lewarka. Dzień wcześniej auto zostawione na 2 zatem na tym biegu dojechałem do celu. W ciągu dnia odpuściło. Rozebraliśmy mieszek, i widok jaki zastaliśmy uwieczniony na fotce. Trochę elementów trzeba wymienić - dostępność żadna. Może ktoś już znalazł jakieś zamienniki uszczelki na lewarku, tulei lewarka.
Sie nie dziwie ze Ci zamazła, przeciez nawet na zdjeciu widac, ze zamiast oleju masz tam emulsje. Zatankowales skrzynie woda pod sam korek i stad wszystkie te problemy. Cholera wie czy szkrzynia nie nie nadaje sie do smieci, ale w optymistycznej wersji musisz to czym predzej spuscic, czyms to przeplukac, na przyklad ropa i dopiero zalac swiezym olejem. Przypominam ze skrzynie zalewamy nie olejem przekladniowym, tylko silnkowym 5W30 lub dopuszczalnie 10W30.
- Oil Viscosity MUA and Transfer Case.jpg (75.47 KiB) Przeglądane 3838 razy
Ponadto musisz sie zastanowic ktoredy dostala sie woda. Jesli topisz auta obowiazkowo odpowietrzenie do wyprowadzenia pod maske, poza tym do posprawdzania wszystkie miejsca łaczenia.
Gumy na skrzynie mam. Moge Ci sprzedac.