już się wczoraj trochę zakręciłem z tymi oskami bo dawno nie widzialem głowicy od srodka , ale dziś sobie obejrzałem jedną w gratach i już mnie olśniło

.
obie ośki z pod linków są do tego silnika
ośka z 7 przelotowymi otworami jest pod koniki wydechowe .
natomiast oska z 4 otworami przelotowymi jest pod koniki ssące i koniki pośrednie wydechowe.
co do tej pierwszej to ona się praktycznie nie zuzywa ponieważ łozyska ślizgowe są bardzo szerokie i nacisk jest rozłozony na dużej powierzchni i znajduje się na niej 6 koników wydechowych, tą ośkę lub ewentualnie same liftery bez problemu da się wymienić bez rozpinania rozrządu.
sprawa się komplikuje z tą drugą oską ponieważ nie dosć że na tej ośce jest 12 koników (6 ssących i 6 posrednich wydechowych) to jeszcze jest tak zabudowana że bez rozpięcia rozrządu i wyjecia wałka rozrządu się nie obejdzie.
oj dali dupy w tym silniku z tym rozrządem
