już się wczoraj trochę zakręciłem z tymi oskami bo dawno nie widzialem głowicy od srodka , ale dziś sobie obejrzałem jedną w gratach i już mnie olśniło
.
obie ośki z pod linków są do tego silnika
ośka z 7 przelotowymi otworami jest pod koniki wydechowe .
natomiast oska z 4 otworami przelotowymi jest pod koniki ssące i koniki pośrednie wydechowe.
co do tej pierwszej to ona się praktycznie nie zuzywa ponieważ łozyska ślizgowe są bardzo szerokie i nacisk jest rozłozony na dużej powierzchni i znajduje się na niej 6 koników wydechowych, tą ośkę lub ewentualnie same liftery bez problemu da się wymienić bez rozpinania rozrządu.
sprawa się komplikuje z tą drugą oską ponieważ nie dosć że na tej ośce jest 12 koników (6 ssących i 6 posrednich wydechowych) to jeszcze jest tak zabudowana że bez rozpięcia rozrządu i wyjecia wałka rozrządu się nie obejdzie.
oj dali dupy w tym silniku z tym rozrządem
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę