Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-alone

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-a

Postprzez pocieszny » 28 kwi 2025, 20:16

albo olej sprawę, w Dmaxie mam tak od kupna, spaina się nawet jak mruga, w nowszych ten system żyje własnym życiem więc jest masakra
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3911
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-a

Postprzez mcgiver » 28 kwi 2025, 20:21

pierwsze odpalenie bez dolotu i wydechu , bez visco i bez paska osprzętu.
https://photos.app.goo.gl/qXQxhciNjsksEcvH8
grzebię dalej :)2
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2548
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-a

Postprzez mcgiver » 28 kwi 2025, 21:42

ten silnik nawet bez wydechu brzmi aksamitnie, a nic mi się tak nie podoba jak to ciśnienie oleju mimo ,że na najtańszym mineralnym oleju w cenie 58zł za 5l.
A ciśnienie tak trzyma że nawet po 2 minutach kontrolka nie swieci przy ponownym odpaleniu :)2
https://photos.app.goo.gl/8EPh88pf16cY5q849
jutro trzeba wszystko poskręcać i na drogę, zrobić z 20km i zmienić filtr i na narazie tylko trochę lepszy olej :)2. docelowo oczywiście 5w30.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2548
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-a

Postprzez mcgiver » 28 kwi 2025, 23:15

ok , progres jest zajebisty tak że , na dzisiaj dosyć :P . Jutro dalsza walka , ale już mam nieschodzący banan na gębie 8-) , bo wygląda że wszystko jest ok.
Tego przy 6vd1 nie było , bo po zatm , że to było sohc , to dodatkowo jebane hydroliftery :evil: , nie pozwoliły na kompletny sukces i został niedosyt , ale ta v-ka z rozrządem dohc i totalna cisza na zaworach dzięki płytkom i dzięki temu że głowice zostały profesjonalnie wyremontowane w całym zakresie, powoduje , że jest faktycznie pełny sukces.
Tak się składa jak 7 lat temu w 2018 roku przy remoncie 6vd1 ,że wrzucałem silnik do auta na majówkę i tak się składa jak wtedy ,że są nowe gumy , tak że za 2-3 tygodnie może przebieg pozwoli na to że silnik już bedzie na tyle dotarty ,że będą na obwodnicy testy v-max.
Wtedy było prawie 190 , no może 185 :D , zobaczymy ile bedzie teraz 8-) .Może mnie nie zamkną :lol:

ps. już miałem watpliwosci i myslałem że włącznik kontroki się posrał od ciśnienia , ale wychodzi na to że faktycznie w ukladzie zostaje takie ciśnienie że jest zablokowany na dośc długo :)2 :)
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2548
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-a

Postprzez Quentil » 28 kwi 2025, 23:38

Ten dźwięk :twisted:
6VE1...
Quentil
 
Posty: 1009
Dołączył(a): 26 paź 2012, 22:07
Lokalizacja: Puławy / Lublin

Re: Projekt długi polift + 3.2 dohc /ewentualnie 3,5 stand-a

Postprzez mcgiver » 28 kwi 2025, 23:54

Quentil napisał(a):Ten dźwięk :twisted:

no daje frajdę 8-) , ale zdziwisz się jaka będzie frajda jak wydech juz będzie zmontowany i nie będzie żadnych dzwieków bo wszystkie łożyska są nowe , i okaże się że wszystkie szmery które są normalne w archaicznych sprzetach już są niesłyszalne. Ja już to wiem , bo mimo tego że tego nie słychać na filmikach ,a tylko na żywo , to tydzień temu słuchałem silnika który wył mimo ,że nie powinien , a dziś mimo że wydech jest zdemontowany i robi grube tło , to ja słyszę ciszę :)2 .
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
e30 M10B18 wąska youngtimer
fortwo 750turbo-daily
Polift 3,5
od dużej pojemności lepsza jest jedynie jeszcze większa..
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2548
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości