Silvestr napisał(a):Groty dokupiłem specjalne do Mazdy, dorobiłem wg oryginału i wymieniłem. Wszystko elegancko pasuje. Standardowo po zakupie groty pasują do VW.
wojtek1981 napisał(a):zobaczę z tą mazdą . W Wałbrzychu objeździłem wszystkie punkty nigdzie nie maja
gumirek napisał(a):Silvestr napisał(a):Sterownik za 69 zł. - muszę przyznać, że super zestaw
Jak na sam sterownik to ma dość dużo funkcji. Tylko czy nie lepiej od razu kupić centralkę alarmową?
Silvestr napisał(a):O tym, że to już prawie pełnoletni samochód to już nie wspomnę
wojtek1981 napisał(a):zobaczę z tą mazdą . W Wałbrzychu objeździłem wszystkie punkty nigdzie nie maja
gumirek napisał(a):peterek66 napisał(a):g...no kupiłem nie sterownik i nie ma wyjść na kierunki do sygnalizowania, jak i na diodę
Czy ta centralka na pewno jest z alarmem? Centralka sterująca tylko zamkiem może nie mieć tych wyjść. Alarmowa musi je mieć. Zapodaj schemat, popatrzymy...
wojtek1981 napisał(a):Sądzę że podepnę kierunki pod syrenkę
gumirek napisał(a):wojtek1981 napisał(a):Sądzę że podepnę kierunki pod syrenkę
Pomysł dobry, ale syrena ma 15W a 4 kierunki ok. 100. W takim razie koniecznie przez przekaźnik (z zabezpieczeniem cewki diodą prostowniczą bo wyjście centralki pewnie jest na tranzystorze). Jeśli zastosujesz przekaźnik dwudrożny, to nie musisz separować kierunków diodami.
gumirek napisał(a): ja bym podłączył pod switch od awaryjnych, przed oryginalnym przekaźnikiem
gumirek napisał(a):Obawiam się, że to nie jest takie proste. Włącznik świateł awaryjnych ma kilka par styków, za pomocą których odbywa się zwarcie lewej i prawej strony kierunków oraz przełączenie zasilania (bo awaryjne działają również przy wyłączonej stacyjce).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości