Centralny zamek

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Centralny zamek

Postprzez wojtek1981 » 11 lut 2011, 14:28

jeszcze jeden problem mam do alarmu dostałem kluczyki te chowane ale nie mogę znaleźć grota do isuzu na allegro są ale prawe a ja mam lewy jak ktoś wie gdzie można nabyć to proszę o info
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Centralny zamek

Postprzez Ciplik » 11 lut 2011, 14:35

Silvestr napisał(a):Groty dokupiłem specjalne do Mazdy, dorobiłem wg oryginału i wymieniłem. Wszystko elegancko pasuje. Standardowo po zakupie groty pasują do VW.

A jak nie to poszukaj punktu dorabiania kluczy, tam mają chyba wszystko.
Ciplik Monterey LTD 3,1 TD '93 - Aktualnie na sprzedaż
Mazda Familia 323 S V (BA) '95 (1.7 TD ISUZU Intercooler)
Avatar użytkownika
Ciplik
 
Posty: 396
Dołączył(a): 16 sty 2011, 13:05
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Łódzkie/Polska

Re: Centralny zamek

Postprzez wojtek1981 » 11 lut 2011, 15:25

zobaczę z tą mazdą . W Wałbrzychu objeździłem wszystkie punkty nigdzie nie maja
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Centralny zamek

Postprzez Silvestr » 11 lut 2011, 16:38

wojtek1981 napisał(a):zobaczę z tą mazdą . W Wałbrzychu objeździłem wszystkie punkty nigdzie nie maja

NIE, NIE, NIE!!!
Ja po prostu montowałem sterownik centralnego nie w Isuzu tylko w Mazdzie - groty są inne!
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Centralny zamek

Postprzez Silvestr » 11 lut 2011, 16:41

gumirek napisał(a):
Silvestr napisał(a):Sterownik za 69 zł. - muszę przyznać, że super zestaw

Jak na sam sterownik to ma dość dużo funkcji. Tylko czy nie lepiej od razu kupić centralkę alarmową?

Może i tak, ale żona nie chciała, nie ma przekonania do tych wszystkich zabezpieczeń... Inna sprawa, że pewnie nie wiedziałaby co zrobić w przypadku uruchomienia owego alarmu ;) O tym, że to już prawie pełnoletni samochód to już nie wspomnę :)21
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Centralny zamek

Postprzez gumirek » 12 lut 2011, 00:03

Silvestr napisał(a):O tym, że to już prawie pełnoletni samochód to już nie wspomnę

Mój poprzedni samochód był pełnoletni, a inwestycja w alarm zwróciła się kilkakrotnie po tym jak zdążyłem dorwać nierozgarniętych delikwentów którym moje auto przeszkadzało w manewrach. Oczywiście większość szkód parkingowych skutkuje kłębem siwego dymu i bezkarnością sprawców, ale w przypadku autoalarmu jest większa szansa na uzyskanie należnego odszkodowania.
Opel Monterey LTD '95/96 3.2 - 6VD1
Avatar użytkownika
gumirek
 
Posty: 409
Dołączył(a): 29 paź 2008, 17:42
Lokalizacja: Lublin / Biała Podl.

Re: Centralny zamek

Postprzez Silvestr » 16 lut 2011, 21:31

wojtek1981 napisał(a):zobaczę z tą mazdą . W Wałbrzychu objeździłem wszystkie punkty nigdzie nie maja

A to widziałeś:
http://allegro.pl/grot-groty-isuzu-troo ... 84666.html
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Centralny zamek

Postprzez wojtek1981 » 16 lut 2011, 22:19

pewnie że widziałem mam całkiem inny z rowkiem po środku , zamówiłem do opla podobny ale po dorobieniu okazało się że nie pasuje na razie szukam dalej jak gdzieś dostaniecie to dajcie znać .
wojtek1981
 
Posty: 217
Dołączył(a): 23 gru 2008, 23:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Centralny zamek

Postprzez peterek66 » 19 lut 2011, 20:48

gumirek napisał(a):
peterek66 napisał(a):g...no kupiłem nie sterownik i nie ma wyjść na kierunki do sygnalizowania, jak i na diodę

Czy ta centralka na pewno jest z alarmem? Centralka sterująca tylko zamkiem może nie mieć tych wyjść. Alarmowa musi je mieć. Zapodaj schemat, popatrzymy...

Taaa... 8-) Nie nazwał bym tego alarmem, ale ma wyjście na syrenę, na masę które pozwala na automatyczne zamknięcie drzwi, gdybyśmy przypadkiem je otworzyli pilotem w kieszeni, sterowanie zamknięciem centralnego po stacyjce i kilka innych. Sądzę że podepnę kierunki pod syrenkę, oczywiście przez diodę i temat będzie zakończony. A co do "alarmu" to po otwarciu drzwi mordę syrena piłuje jak cholera :P
Ja zawsze w swoich samochodach montowałem ukryty przełącznik, który albo obsługiwał dodatkowo zainstalowany zawór na przewodzie paliwowym lub zasilenie pompy paliwa, ale przerwa zawsze była na masie nie na "+". Dodam że było to dodatkowe zabezpieczenie, po za alarmem.
Dzięki Gumirek za chęć pomocy, a schemat i tak zamieszczę, tak z ciekawości i dla innych może się przyda.
Pozdro 8-)
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Centralny zamek

Postprzez Silvestr » 19 lut 2011, 22:54

Jak zakładałem sterownik do centralnego, to tam też było wyjście na syrenę - ale miało to działać na zasadzie "pik, pik" przy zamykaniu i otwieraniu auta.
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Centralny zamek

Postprzez gumirek » 20 lut 2011, 16:02

wojtek1981 napisał(a):Sądzę że podepnę kierunki pod syrenkę

Pomysł dobry, ale syrena ma 15W a 4 kierunki ok. 100. W takim razie koniecznie przez przekaźnik (z zabezpieczeniem cewki diodą prostowniczą bo wyjście centralki pewnie jest na tranzystorze). Jeśli zastosujesz przekaźnik dwudrożny, to nie musisz separować kierunków diodami.
Opel Monterey LTD '95/96 3.2 - 6VD1
Avatar użytkownika
gumirek
 
Posty: 409
Dołączył(a): 29 paź 2008, 17:42
Lokalizacja: Lublin / Biała Podl.

Re: Centralny zamek

Postprzez peterek66 » 21 lut 2011, 11:34

gumirek napisał(a):
wojtek1981 napisał(a):Sądzę że podepnę kierunki pod syrenkę

Pomysł dobry, ale syrena ma 15W a 4 kierunki ok. 100. W takim razie koniecznie przez przekaźnik (z zabezpieczeniem cewki diodą prostowniczą bo wyjście centralki pewnie jest na tranzystorze). Jeśli zastosujesz przekaźnik dwudrożny, to nie musisz separować kierunków diodami.


Ta.... 8-)
A ja bym podłączył pod switch od awaryjnych, przed oryginalnym przekaźnikiem i wtedy tylko dioda po drodze, po między centralką a przekaźnikiem. Powinno workować. :idea:
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Centralny zamek

Postprzez gumirek » 21 lut 2011, 19:12

gumirek napisał(a): ja bym podłączył pod switch od awaryjnych, przed oryginalnym przekaźnikiem

Obawiam się, że to nie jest takie proste. Włącznik świateł awaryjnych ma kilka par styków, za pomocą których odbywa się zwarcie lewej i prawej strony kierunków oraz przełączenie zasilania (bo awaryjne działają również przy wyłączonej stacyjce).
Opel Monterey LTD '95/96 3.2 - 6VD1
Avatar użytkownika
gumirek
 
Posty: 409
Dołączył(a): 29 paź 2008, 17:42
Lokalizacja: Lublin / Biała Podl.

Re: Centralny zamek

Postprzez peterek66 » 21 lut 2011, 20:04

gumirek napisał(a):Obawiam się, że to nie jest takie proste. Włącznik świateł awaryjnych ma kilka par styków, za pomocą których odbywa się zwarcie lewej i prawej strony kierunków oraz przełączenie zasilania (bo awaryjne działają również przy wyłączonej stacyjce).

Ta... 8-)
Wydaje mi się, że przełącznik załącza (podaje napięcie) tylko na przekaźnik, który to spełnia rolę o której wspomniałeś, ale przyznam iż muszę rzucić okiem na schemat, choć jestem prawie pewien... :roll:
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Centralny zamek

Postprzez MHz00 » 15 paź 2011, 13:08

Koledzy dowiadywałem się u ślusarza w punkcie dorabiania kluczy z czego trzeba wziąć kluczyk to Montereya (zresztą sam u niego dorabiałem) i powiedział że pasuje z Hyundaia i faktycznie wyciągam z kieszeni kluczyk z Atosa i drugi z montiego i są takie same więc nie ma już problemu jeżeli chodzi o groty do pilotów typu scyzoryk.
MHz00
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 paź 2010, 16:24
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: Centralny zamek

Postprzez ICC » 18 paź 2011, 23:03

witam sprawa powrocila ale tym razem to nie lenstwo lecz zamek sie posypal a cena na ebayu jest zaporowa 80 funa i obchodzenie auta zeby je zmknac jest meczace wiec zamierzam sie podpiac i zrobic sterowanie z pilota zestaw z 2 kluczykami kosztje tylko 14 funa wiec pytanie jest takie u mnie sypnelo sie mocowanie precika ktory paczac od srodka gdy przekrecajac kluczukiem idizie w dol lub w gore na koncu tego precika jest wlacznik ktory zamyka lub zamykac od ktorego odchodza 3 przewody czy wystarczy sie wpiac w to miejsce dzieki pozdrawiam
ISUZU TROOPER 3.1 LS 97
Avatar użytkownika
ICC
 
Posty: 23
Dołączył(a): 01 sie 2010, 12:02
Lokalizacja: BALLYMENA UK

Re: Centralny zamek

Postprzez krystian83r » 19 paź 2011, 11:04

Prawdopodobnie tak.
W staruszku takie ustrojstwo było zamontowane na samym zamku i w momencie zamykania lub otwierania podawało sygnał do centralki.
Trzy przewody w tym jeden czarny wspólny.
Pozdrawiam
Krystian - Trooper 2.2 TD 1986 :)2

"Off Road to sztuka wyrzucania pieniędzy w błoto"
Avatar użytkownika
krystian83r
 
Posty: 176
Dołączył(a): 22 lut 2011, 21:31
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Centralny zamek

Postprzez oko » 19 paź 2011, 12:13

Koledzy padł mi siłownik o centralnego w drzwiach bagażnika. Otwierać otwiera, ale gorzej z zamykaniem. Zamyka jak mu się zachce.
Muszę rozbebeszyć te drzwi i w tym temacie mam pytanko. Ciężko je rozbebeszyć? Jak spoglądałem to obicie czy jak to zwał nie jest niczym przykręcone tylko na zatrzaski? Jak ktoś z was te drzwi rozbebeszał będę wdzięczny za wskazówki? Nie chce przy okazji czegoś "naprawić" na cacy.
Montek 3.1 98 przed liftem... długi...i będzie młodszy brat jeep lub land rover
Avatar użytkownika
oko
 
Posty: 239
Dołączył(a): 14 sty 2009, 12:47
Lokalizacja: Kutno

Re: Centralny zamek

Postprzez Ciplik » 19 paź 2011, 12:23

Ja już raz przekładałem flaki do nowych drzwi. Jedyne co Ci może polecieć to właśnie te zatrzaski (mają już swoje lata) i przewody elektryki - pamiętaj jak były położone. Są śrubki trzymające, ale tylko na środku, tam gdzie jest klamka - ta wewnętrzna. I to chyba wszystko w tym temacie.

Po prostu delikatnie, jak z kobietą :D
Ciplik Monterey LTD 3,1 TD '93 - Aktualnie na sprzedaż
Mazda Familia 323 S V (BA) '95 (1.7 TD ISUZU Intercooler)
Avatar użytkownika
Ciplik
 
Posty: 396
Dołączył(a): 16 sty 2011, 13:05
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Łódzkie/Polska

Re: Centralny zamek

Postprzez Ciplik » 19 paź 2011, 12:39

Przypomniałem sobie jeszcze jedną sprawę. Jak by Cię naszło na odkręcanie zewnętrznej klamki to tym razem ze śrubkami jak z dzieckiem które ma kupe w pampersie. Nakrętki są wtopione w klamkę i się łatwo wykręcają wraz ze śrubą. Fakt, dobry klej i po sprawie, ale to już nie to samo.

Kolejna rzecz. Nie chcę Cię martwić, ale ja mam podobny problem. Centralny nie otwiera mi drzwi bagażnika, ale za to zamyka. Co najgorsze to nie jest to wina siłownika tylko takiej jednej małej blaszki przy wkładce w zamku. Moja się już troszeczkę wyrobiła i dlatego też nie otwiera tylko zamyka. I tu bardzo ważne, nie próbuj przypadkiem naginać tej blaszki, szybko pęka i jest to element nie rozbieralny. Ratuje jedynie wymiana na nowszą nie wyrobioną wkładkę - ja niestety takowej jeszcze nie dorwałem.

Powodzenia ;)
Ciplik Monterey LTD 3,1 TD '93 - Aktualnie na sprzedaż
Mazda Familia 323 S V (BA) '95 (1.7 TD ISUZU Intercooler)
Avatar użytkownika
Ciplik
 
Posty: 396
Dołączył(a): 16 sty 2011, 13:05
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Łódzkie/Polska

Re: Centralny zamek

Postprzez tarrin » 24 paź 2011, 15:13

W poliftowej wersji sterownik jest w drzwiach kierowcy - tam, gdzie przełączniki.
Pozdrawiam.
Tarrin
tarrin
 
Posty: 127
Dołączył(a): 21 cze 2009, 11:52

Re: Centralny zamek

Postprzez Serg » 19 gru 2011, 11:01

Jaki dobry zestaw mogę kupić, żeby mi się drzwi otwierały na taki pstryczek elektryczek ? :)21
Znacie coś sprawdzonego i działa zimą?
Isuzu Monterey 3.1 LTD, +2", KL78 32", EGR, Superwinch, Safari, ARB
Avatar użytkownika
Serg
Moderator
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 paź 2008, 09:46

Re: Centralny zamek

Postprzez gumirek » 20 gru 2011, 02:11

Exus V10 - chińszczyzna ale dobrej jakości, lepsza niż cała reszta no i bardziej dopracowana. Czujnik wstrząsowy dwustrefowy, dwa dodatkowe kanały sterowania pilotem (np. domykanie szyb, otwieranie klapki paliwa, światła, klakson, co tam się komu podoba). Jednak musisz się zorientować jak jest z dostępnością, bo z tego co widzę to teraz te modele są na wykończeniu. Na Allegro można jeszcze kupić za 100-120zł. Kiedyś było dobre wsparcie tego produktu przez stronę producenta (prawdopodobnie projekt i oprogramowanie jest polskie, a tylko wykonanie w Chinach, dlatego jest bardziej przemyślany).

Jak chcesz markę, to SEO Dolphin. Konstrukcja tego alarmu jest nastawiona na maksymalną ochronę antykradzieżową (np. wszystkie przewody czarne, obudowa przewidziana do montażu w trudno dostępnym miejscu). Za to brak tych wszystkich bajerów (aczkolwiek przydatnych). Jako markowy produkt musi być w pełni zgodny z kretyńskimi normami unijnymi. Tak więc w Unii nie wolno używać np. czujników dwustrefowych, antynapadu, sygnału przy zamykaniu i otwieraniu, itp. SEO to wydatek rzędu 250 zł, tylko praktycznie nie do zdobycia poza warsztatami, co wynika z polityki producenta.

Nie wiem jak jest teraz, bo wypadłem z tematu, ale niegdyś SuperForteca sprawiała spore problemy (piloty "wypadały", tzn. nie można było auta rozbroić póki się na nowo ich nie wprogramowało do centralki). W Legendfordach nie odpowiadało mi menu pilota (sposób wywoływania funkcji). A pozostałe MagicCar, MiniCar, MaxiCar itp. to zwykła chińszczyzna bez homologacji.

Kiedyś montowałem właśnie ten MagicCar 440 i bardzo dobrze się sprawował w moim poprzednim samochodzie. W ciągu kilku lat użytkowania nigdy nie zawiódł. Poza tym również miał czujnik dwustrefowy i dwa dodatkowe kanały transmisji. Ale do Montka kupiłem Exusa V10 bo miał lepsze opinie, posiada homologacje oraz właśnie te funkcje na których mi zależało. Niestety nie zdążyłem go jeszcze zamontować w samochodzie i leży w reklamówce od dobrych paru lat (podobnie jak jeszcze kilka innych zabawek elektronicznych). Brak garażu i wszystko znowu czeka do wiosny.
Opel Monterey LTD '95/96 3.2 - 6VD1
Avatar użytkownika
gumirek
 
Posty: 409
Dołączył(a): 29 paź 2008, 17:42
Lokalizacja: Lublin / Biała Podl.

Re: Centralny zamek

Postprzez Serg » 22 gru 2011, 14:23

Dzieki gumirek za wyczerpujca odpowiedz :)2 Skusze sie na Exus V10.
Isuzu Monterey 3.1 LTD, +2", KL78 32", EGR, Superwinch, Safari, ARB
Avatar użytkownika
Serg
Moderator
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 paź 2008, 09:46

Re: Centralny zamek

Postprzez gumirek » 22 gru 2011, 16:21

Tylko wybierz sobie ładnego pilota :lol:
Ja mam takiego z zasuwaną klapką. Dioda świeci na czerwono.
Załączniki
TA15.jpg
TA15.jpg (46.33 KiB) Przeglądane 19864 razy
Opel Monterey LTD '95/96 3.2 - 6VD1
Avatar użytkownika
gumirek
 
Posty: 409
Dołączył(a): 29 paź 2008, 17:42
Lokalizacja: Lublin / Biała Podl.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 1992-1997

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron